۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۱ مرداد و روزهای آتی، پیش‌بینی کرد و از کاهش ۵ تا ۸ درجه ای دما در استان های ساحلی خزر و نیمه شمال غربی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه وشهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، آخرین وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی، اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، استان‌های آذربایجان‌شرقی، شمال آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را دارند.

گودرزی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با نفوذ جریانات شمالی از سوی دریای‌خزر در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز و شمال آذربایجان‌شرقی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. دمای هوا نیز بین ۵ تا ۸ درجه در این مناطق کاهش می‌یابد و در طی این مدت نیز دریای خزر، مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

وی توضیح داد: از اواخر فرداشب در شرق و جنوب‌شرق به ویژه منطقه زابل، وزش بادهای شدید توام با گرد وخاک ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران آسمانی صاف تا کمی ابری دارد که برای ساعات عصر هوای پایتخت، نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد شد. ۳۵ درجه سانتیگراد نیز بیشینه دمای امروز تهران است.  

کد خبر: ۳۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha