۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
سود هر سهم «فولاد» تغییری نداشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم «فولاد» تغییری نداشت

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۷۰۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی شود. همچنین سود هر سهم در این دوره، دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۸۵ اعلام شده بود، از افزایش ۲۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه ۲۰۹ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۷ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۰۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۱ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، تغییری مشاهده نمی شود.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به دوره ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد مبارکه اصفهان، سود هر سهم با افزایش ۲۳ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ ۹۸۰ ریال و سود خالص ۲۰۴ هزار و ۷۱۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود فولاد در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده) سود هر سهم را مبلغ ۵۸۵ ریال و سود خالص را ۱۲۳ هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۳۳٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha