۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
تعداد مشترکان گاز طبیعی در کردستان ۴۲ درصد رشد یافت
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

تعداد مشترکان گاز طبیعی در کردستان ۴۲ درصد رشد یافت

کردستان- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان طی هفت سال اخیر ۴۲ درصد رشد کرده است.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تعداد مشترکان گاز طبیعی کردستان در سال ۹۲، ۳۷۹ هزار و ۷۷۷ مورد بود که در حال حاضر به ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک رسیده است.

وی اضافه کرد: طی هفت سال اخیر ۱۶۰ هزار و ۹۱۵ اشتراک جدید در استان ایجاد شده که بیانگر رشد ۴۲ درصدی در تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان است.

مدیر عامل شرکت گازاستان کردستان از نصب ۶۹ هزار و ۹۸۱ انشعاب طی هفت سال اخیر خبرداد و گفت: در پایان سال ۹۲ تعداد انشعابات نصب شده در شهرها و روستاهای استان ۲۱۱ هزار و ۲۲۰ مورد بوده که هم اکنون آمار انشعابات در سطح استان به ۲۷۵ هزار و ۲۰۱ علمک رسیده است.

وی با اشاره به اینکه درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی کردستان در سال ۹۲، ۴۴ درصد بود، افزود: با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان زحمت کش شرکت گاز استان در حال حاضر ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخودار هستند.

فعله‌گری با اعلام اینکه درصد نفوذپذیری گاز در جمعیت روستایی در این هفت سال رشد ۱۰۹ درصدی را داشته است، یادآور شد: بی شک برخورداری روستاها از امکانات رفاهی منجر به مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها خواهد شد.

وی اظهار داشت: ماندگاری روستاییان در روستاها هم موجب رونق تولید می شود بنابراین تمام دستگاه‌های خدمات رسان ارائه خدمت به روستاها را باید در اولویت خود قرار دهند.

کد خبر: ۳۳٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha