۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
 ۳ هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی زنجان دچار آسیب شدند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۳ هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی زنجان دچار آسیب شدند

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تعداد کل واحدهای مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده ناشی از سیل سال ۹۸ در استان سه هزار و ۲۰۸ واحد است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در سه بخش فعالیت می‌کند، گفت: آماده سازی اراضی، اجرای طرح مسکن مهر و ساخت مسکن شهری فعالیت می کند. 

وی به آمار واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از سیل در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: تعداد کل واحدهای مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده ناشی از سیل سال ۹۸ را سه هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی اعلام کردو گفت: در این میان دو هزار و ۹۵۸ فقره تسهیلات بازسازی احداثی و تعمیری به روستائیان پرداخت شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب  اسلامی زنجان، با بیان اینکه مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است، گفت: از ۱۹ شهر استان در ۱۲ شهر مقرر شده زمین به این مجموعه واگذار شود.

خواجه ای با بیان اینکه ساخت ۷۲۲ واحدی گلشهر کاظمیه زنجان به بنیاد مسکن استان واگذار شده است، تاکید کرد: کلنگ زنی این طرح از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد هیدج هم در دستور کار بنیاد مسکن استان است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن باید دستگاه های خدمات رسان مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

کد خبر: ۳۳٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha