۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
اجرای سیاست‌ اقتصاد مقاومتی، راهگشای عبور از مشکلات
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اجرای سیاست‌ اقتصاد مقاومتی، راهگشای عبور از مشکلات

عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد با تکیه بر توان داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم بسیاری از مشکلات و کاستی ها را برطرف کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمود عباس‌زاده مشکینی، در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: رهبر انقلاب فرمودند مجلس یازدهم، مجلس امید و انتظار است از این رو توجه به مطالبات مردمی در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون تردید توان نیروهای جوان و انقلابی که در مجلس فعلی حضور دارند و همچنین تجربه منتخبانی که دارای سابقه اجرایی در دولت های گذشته هستند، کمک حال خوبی برای ارائه طرح های اقتصادی از سوی مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد، ادامه داد: قطعا با تکیه بر توان داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم بسیاری از مشکلات و کاستی ها را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مقننه برای ارتقای معیشت جامعه بسته پیشنهادی ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری انتظار تحقق عدالت در عرصه اقتصاد را دارند که امیدواریم با همکاری مسئولان و منتخبان ملت به این مهم دست یابیم.

کد خبر: ۳۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha