۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
دسترسی شرکت های دانش بنیان به بازارهای اسپانیا
فیلم استان‌ها؛

دسترسی شرکت های دانش بنیان به بازارهای اسپانیا

بیرجند- رابط سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند به بازارهای اسپانیا دسترسی پیدا کنند، گفت: کارگزاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اسپانیا راه اندازی شده و حمایت هایی مالی از شرکت ها می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، دامون افکاری، مدیرعامل شرکت پرسیانول اسپانیا و رابط سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با اشاره به اهداف سفر خود به خراسان جنوبی بیان کرد: معرفی موقعیت ها و مراودات تجاری بین اسپانیا و ایران با اولویت استان های شرقی به ویژه خراسان جنوبی از جمله اهداف سفر به این استان بوده است.

وی ادامه داد: در قالب برگزاری نشست مشترک با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند سعی کردیم نقاط مشترک واردات اسپانیا را بررسی کرده و با کالاهای موجود در استان های شرقی به ویژه خراسان جنوبی تطبیق دهیم.

افکاری بیان کرد: علاوه بر زعفران و کالاهایی که به صورت کلاسیک وارد اسپانیا می شود، به دنبال کالاهای جدیدی هستیم.

مدیرعامل شرکت پرسیانول اسپانیا و رابط سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند به بازارهای اسپانیا دسترسی پیدا کنند، گفت: کارگزاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اسپانیا راه اندازی شده است و حمایت هایی مالی از شرکت های دانش بنیان می شود.

وی اظهار کرد: بررسی مشکلات و راهکارهای صادرات زعفران و گیاهان دارویی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود تا از این طریق حجم روابط بین المللی شرکت های خراسان جنوبی با اسپانیا افزایش یابد.‌

افکاری ادامه داد: بیرجند به عنوان شرقی ترین مرکز استان خراسان جنوبی می تواند کانال و کریدوری برای صادرات و واردات ارتباط اسپانیا و افغانستان باشد.

کد خبر: ۳۲٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha