۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
اولویت وزارت صنعت و معدن استخراج مواد معدنی است
معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت:

اولویت وزارت صنعت و معدن استخراج مواد معدنی است

زنجان- معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت به لزوم استخراج مواد معدنی اشاره کرد و گفت: اولویت ما استخراج مواد معدنی فلزات آهنی و غیرآهنی و  سنگ‌های زینتی در کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، خداداد غریب‌پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در معدن انگوران زنجان، گفت: در بخش معدن اعتقاد به توسعه پایدار داریم و  بخشی از درآمدهای معدنی به حوزه‌های زیرساختی به ویژه راه تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد کانی سنگ تولیدی معدن انگوران در استان زنجان استفاده می‌شود، اظهار کرد: ۸۰ درصد سنگ‌های استخراج شده توسط معدن انگوران به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت به ورود شرکت‌های دولتی به بازار بورس اشاره کرد و یادآور شد: چند شرکت زیر مجموعه در حال آماده شدن برای وارد شدن به بورس است.

غریب پور به لزوم استخراج مواد معدنی اشاره کرد و افزود: اولویت ما استخراج مواد معدنی فلزات آهنی و غیرآهنی و  سنگ‌های زینتی در کشور است.

وی تصریح کرد: بخشنامه صادره در حوزه گون، کار اکتشافات در حوزه معدنی در استان زنجان را با چالش مواجه کرده  و اولویت ما همزیستی با طبیعت و حفظ اکوسیستم در طبیعت است. 

کد خبر: ۳۲٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha