۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
اختصاص یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای تعریض ۵ جاده مرکزی
استاندار مرکزی خبر داد

اختصاص یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای تعریض ۵ جاده مرکزی

اراک- استاندار مرکزی از اختصاص یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای تعریض پنج جاده شازند- ازنا - الیگودرز و خمین- دلیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه توجه جدی به توسعه آموزش‌های ترافیکی در استان از اهمیت زیادی برخوردار است اظهار داشت: کاهش تلفات انسانی در جاده های کشور باید به یک فرهنگ مستمر و عزم عمومی تبدیل شود.

وی عمل به قانون را اصلی‌ترین وظایف مسئولان و مطالبه جدی مردم از دستگاه‌های دولتی برشمرد و افزود: در کنار توجه به آموزش‌های فرهنگی باید قانون را در برابر متخلفان اجرا کرد.

آقازاده در ادامه از اختصاص یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای تعریض پنج جاده شازند- ازنا - الیگودرز و خمین- دلیجان خبر داد و بیان داشت: برای تکمیل عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده اراک -فرمهین ۴۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود و دستگاه های اجرایی متولی باید تمامی ظرفیت و منابع مالی خود را در راستای تکمیل این طرح به کار گیرند.

استاندار مرکزی به تصادف با تعداد فوتی هفت نفر در جاده اراک - فرمهین اشاره کرد و عنوان داشت: این خسارت ها جبران ناپزیر هستند و رتبه استان در تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ در حوزه راهور ۴۷ درصد و در حوزه راه ۱۱ درصد کاهش داشته که دستاورد ارزشمندی برای استان محسوب می‌شود.

کد خبر: ۳۲٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha