۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری بیکار هستند
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری بیکار هستند

شهرکرد- راستینه، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت:بیش از ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری بیکار هستند.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری بیکار هستند، اظهار کرد: بی توجهی به مهارت آموزی از مهمترین دلایل بیکاری فارغ التحصیلان به شمار می رود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش مهارت آموزی در چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا زمینه جذب جوانان در واحد های تولیدی و صنعتی فراهم شود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی مناسب برای توانمند سازی فارغ التحصیلان دانشگاهی در این استان توسط مسئولان ضروری است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ظرفیت های بیشماری برای ایجاد اشتغال در استان وجود دارد که نیازمند ورود جوانان کارآفرین به میدان عمل است.

وی تاکید کرد: حمایت جوانان توسط مسئولان و خلق و اجرای ایده های کارآفرینانه از سوی جوانان زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود نیروی کار از مهمترین ظرفیت ها در این استان به شمار می رود که بهره گیری مناسب از آن نیازمند داشتن مهارت و توانمندی است.

کد خبر: ۳۲٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha