۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
ضرورت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور
نماینده دامغان در مجلس تاکید کرد:

ضرورت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور

سمنان- نماینده دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه می‌بایست امور به بخش خصوصی واگذار و با یک راهبرد کارشناسی، دولت کم کم سبک شود، گفت: اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی یک راه کاهش مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر علیزاده برمی ظهر سه شنبه در جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به ضرورت تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی بیان کرد: واگذاری امور به بخش خصوصی می‌تواند مشکلات اقتصادی را تا حدی کاهش دهد.

وی با بیان اینکه قدردان تلاش‌ها و خدماتی هستیم که بخش خصوصی به اقتصاد کشور ارائه کرده است، گفت: دولت باید کوچک‌تر و سبک‌تر شود تا بتوانیم راندمان کارها را در کشورمان افزایش دهیم.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه اگر بتوانیم امور را به بخش خصوصی واگذار کنیم می توانیم رونق بهتری را شاهد باشیم، بیان کرد: سرمایه‌های بخش خصوصی در ارزآوری و تولید ملی بسیار موثر است.

علیزاده برمی خواستار هدایت داشته‌های بخش خصوصی به سمت تولید و اشتغال شد و گفت: این سرمایه‌ها در زمینه تولید داخلی می‌توانند بسیار موثر و کمک کننده باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، در بیست و دومین جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان درباره مسائل و مشکلات بخش خصوصی در سطح استان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۳۲٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha