۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
صرفه جویی ۱۰ میلیون دلاری با افتتاح مجتمع صنعتی پرورش و اصلاح نژاد دام فشافویه
معاون استاندار تهران خبر داد

صرفه جویی ۱۰ میلیون دلاری با افتتاح مجتمع صنعتی پرورش و اصلاح نژاد دام فشافویه

ری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از صرفه جویی ۱۰ میلیون دلاری با افتتاح مجتمع صنعتی پرورش و اصلاح نژاد دام فشافویه خبر داد.

به گزارش خبرنگاربازار، حشمت الله عسگری پیش از ظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از اولین فاز بزرگترین مجتمع صنعتی پرورش و اصلاح نژاد دام کشور که در  فشافویه و توسط ستاد اجرایی فرمات امام (ره) اجرا و برگزار شد اظهار داشت: امروز به لطف خدا و یاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل فاز اول بزرگترین مجتمع صنعتی پرورش و اصلاح نژاد ۸۰ هزار راسی دام سبک کشور درمنطقه فشافویه به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش دام سبک ۱۱ درصد شیر مصرفی کشور در استان تهران را تولید می کند.

وی عنوان داشت: با ورود ستاد اجرایی فرمان امام به حوزه  کشاورزی و تأمین امنیت غذایی و با حضور  بخش خصوصی برای برطرف کردن کمبودها، منشا خیر فراوانی برای کشور بوده و باعث جهش تولید و جلوگیری از خروج ارز شده است.

گفتنی است که کلنگ‌ طرح کارخانه لبنی با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن کره و ۴۰ هزار تن شیر خشک در سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام  به زمین زده شد که با راه‌اندازی این مجتمع، ضمن ایجاد یک هزار و ۱۰۰ شغل جدید، سالانه ۱۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۳۲٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha