۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
سکه ارزان شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه ارزان شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش ۲۰ دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی نسبت به روز گذشته نتوانست قیمت طلا را در بازار ایران کاهشی کند.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس با تجربه کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۹۱۶ دلار رسید.

وی افزود: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۵۸۶ تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۵۸ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۵۶ هزار تومان و ۱۳ هزار تومان گرانتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۲۸۰ تومانی را نشان می دهد و همین امر موجب شده تا قیمت طلا در بازار ایران برخلاف روند کاهشی نرخ طلا در دنیا، افزایش را تجربه کند.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته نرخ تمام سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان ارزانتر و قیمت تمام سکه طرح قدیم ۷۰ هزار تومان ارزانتر شده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۶۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

کد خبر: ۳۲٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha