۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
 ۴۲ باب جایگاه CNG در سطح استان سمنان فعالیت دارند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۴۲ باب جایگاه CNG در سطح استان سمنان فعالیت دارند

شاهرود- عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه ۴۲ باب جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان سمنان فعالیت دارند، گفت: این تعداد جایگاه پاسخگوی نیاز سوخت گاز در سطح استان است.

علی اکبر عربعامری در حاشیه بازدید از روند دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در مراکز مجاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۴۲ باب جایگاه CNG در سطح استان فعالیت دارند، بیان کرد: این تعداد جایگاه جوابگوی نیازهای کامل استان در زمینه مصرف این فرآورده است.

وی با اشاره به اینکه دارندگان خودروهای عمومی نسبت به تبدیل خودروهای خود به دوگانه سوز، اقدام فوری کنند، افزود: اولویت تبدیل با خودروهایی است که زودتر در سامانه ثبت کرده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود دوگانه کردن خودروها را رایگان و با ثبت نام در سامانه میسر دانست و گفت: مالکان خودروها با ورود و ثبت نام در سایت GCR.niopdc.ir می توانند از مزایای این طرح بهره گیرند.

عربعامری این اقدام را در راستای توسعه و ترویج استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوختی پاک در کاهش میزان آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: گاز در بحث اقتصادی نیز به دلیل صرفه جویی در مصرف بنزین مزیت های بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه ۲۴۳ مورد ثبت نام در سامانه در حوزه شهرستان شاهرود تایید شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۱۰۴ مورد تبدیل به گاز سوز شده اند و همچنین در سمنان نیز ۱۲۰ مورد ثبت نام خودرو داشته ایم که از این بین ۳۰ مورد گازسوز شده اند.

کد خبر: ۳۲٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha