۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
۶۵ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در روستاهای کشور احداث می‌شود
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۶۵ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در روستاهای کشور احداث می‌شود

زنجان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ۶۵ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در روستاهای کشور احداث می‌شود، گفت: مراحل ساخت این تعداد واحد مسکونی از سال گذشته در ۱۵ استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا تابش عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه احداث مسکن محرومین از ابتکارات دولت است، گفت: دولت بر مسکن دار کردن محرومین تاکید زیادی دارد. 

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در روستاهای کشور احداث می‌شود، اظهار کرد: مراحل ساخت این تعداد واحد مسکونی از سال گذشته در ۱۵ استان آغاز شده و اولویت واگذاری واحدهای مسکونی با مددجویان کمیته امداد است و برای هر واحد مسکونی تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ابراز داشت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد بهره برداری شده و امروز دراین استان دوهزار پروژه مسکن محرومین شروع شده و کلنگ توسط رئیس برنامه و بودجه زده شد و سال آینده به بهره برداری می رسد. 

تابش تاکید کرد: بارش‌های باران طی چند سال گذشته در سطح کشور خوب بوده ولی خسارت هایی را هم به دنبال داشته است و در این میان طی سال گذشته بارش باران به سه هزار واحد مسکونی در سطح کشور خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیراتی و هزار و ۵۰۰ واحد احداثی بود ، افزود: تاکنون هم ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۳۳ میلیارد تومان هم بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در بخش مسکن روستایی در سطح کشور اقدامات خوبی انجام شده و ۵۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور معادل ۵۰ هزار واحد از ۹۰ هزار واحد مسکن روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده است.

کد خبر: ۳۲٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha