۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
۲۵ میلیون آمریکایی در شرف از دست دادن حقوق بیکاری

۲۵ میلیون آمریکایی در شرف از دست دادن حقوق بیکاری

در پی همه گیری کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، ۲۵ میلیون شهروند آمریکایی در شرف از دست دادن حقوق بیکاری خود هستند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ای بی سی نیوز گزارش داد، ۲۵ میلیون شهروند آمریکایی در شرف از دست دادن حقوق بیکاری خود هستند. در حالی که حدود نود و نه روز به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا باقی مانده است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با کاهش محبوبیت و کاهش ارقام مربوط به تأیید عملکردش از سوی شهروندان آمریکایی روبروست و در ایالت‌های سرنوشت ساز نیز از میزان محبوبیتش به شدت کاسته شده است.

همچنین همه گیری کرونا نیز در این کشور کاملاً شدت گرفته است، رئیس جمهور ترامپ در حال نبرد همزمان در دو جبهه است. این هفته، ترامپ سرانجام به وخامت تأثیرات این ویروس (کرونا) اذعان کرد و این در حالی است که وی قبلاً بارها گفته بود که این ویروس به صورتی معجزه آمیز و خود به خود، ناپدید خواهد شد.

یکی از موضوعات کلیدی برای رأی دهندگان آمریکایی، بهبود مجدد اوضاع اقتصادی کشور است. این در حالی است که میلیون‌ها آمریکایی اکنون مشاغل خود را از دست داده و بیکار شده اند.

دموکرات‌ها در کنگره متمایل هستند که بیمه بیکاری کامل را که همان ۶۰۰ دلار است، همچنان تمدید کنند. این در حالی است که جمهوری خواهان در کنگره و کاخ سفید پیشنهاد کرده اند که حداکثر تا ۷۰ درصد از حقوق و دستمزدهای شهروندان آمریکایی که از دست رفته است، به آن‌ها بازگردانده شود.

کد خبر: ۳۲٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha