۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کمبود و گرانی برنج در خراسان رضوی بر طرف می شود

کمبود و گرانی برنج در خراسان رضوی بر طرف می شود

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اولویت کارگروه تنظیم بازار استان پایین نگه داشتن قیمت کالاها کمتر یا برابر با قیمت میانگین کشوری آن هاست و در این راستا نظارت‌ها را تشدید و به صورت جدی دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری با اشاره به اختصاص سهمیه شکر و برنج پاکستانی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به استان خراسان رضوی از مسوولان متولی این موضوع خواست هر چه سریعتر پیگیری‌های لازم را برای جذب این سهمیه در استان انجام دهند.

وی گفت: اگر دو هزار تن برنج هندی از سهمیه طرح تنظیم بازار در بازار استان توزیع شود فشار کمبود و گرانی برنج در استان برطرف می‌شود لذا باید هر چه سریعتر سازمان صنعت، معدن و تجارت سهمیه برنج استان را از محل ستاد تنظیم بازار جذب کند.

وی اظهار کرد: زمانی که عرضه کالا در بازار به درستی مدیریت شود نظارت بر قیمت کالاها آسانتر خواهد شد و از این طریق باید مانع از سوء استفاده‌ برخی از وضعیت بازار شد.

وی اضافه کرد: اینکه کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی موفق به کسب رتبه دوم در بین سایر کارگروه‌های تنظیم بازار استانها در کشور شده، توفیق بزرگی است لذا باید تلاش کرد که سهمیه‌های اختصاص یافته از کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار کشور به استان را به موقع و به نحو مطلوب جذب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: از سوی دیگر همه همت کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی معطوف به این شده که قیمت هیچ کالایی در استان از میانگین قیمت آن در کل کشور بیشتر نشود زیرا این مهم مصوبه شورای تامین استان بوده و لازم الاجراست.

کد خبر: ۳۲٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha