۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مرغ و روغن هر روز گرانتر از دیروز؛ تداوم پاسکاری وظایف میان مسئولان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

مرغ و روغن هر روز گرانتر از دیروز؛ تداوم پاسکاری وظایف میان مسئولان

موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید از آنجایی که دولت بازار را رها کرده و مسئولان انجام وظایف خود را به یکدیگر پاس می دهند، قیمت ارزاق عمومی مانند مرغ، گوشت، برنج و روغن سر به فلک گذاشته است.

به گزارش بازار  سید علی موسوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی در بازار، گفت: گرانی افسارگسیخته کالاهای اساسی در هفته های اخیر به معضلی اساسی برای مردم در شرایط کرونا تبدیل شده است و از آنجایی که دولت بازار را رها کرده و مسئولان انجام وظایف را به یکدیگر پاس می دهند، سوءاستفادهگران، قیمت ها را سلیقه ای تعیین کرده و مردم ناچارند تاوان این نابسامانی را پس دهند.

گرانی کالاهای اساسی موجب فشار مضاعف به اقشار آسیب پذیر و دهک های پایین جامعه می شود
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی کالاهای اساسی موجب فشار مضاعف به اقشار آسیب پذیر و دهک های پایین جامعه می شود، افزود: تحریم و نوسانات نرخ ارز به بهانه ای برای دولتمردان تبدیل شده که افزایش عجیب و غریب قیمت ها را توجیه کنند در حالیکه دلیل اصلی وضعیت کنونی بی توجهی مسئولان نسبت به ساماندهی بازار است.

نمایندگان مجلس درصدد رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم هستند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس درصدد رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم هستند، اظهار کرد: رهاشدگی بازار فرصت مناسبی برای سوداگران ایجاد کرده که بتوانند با گرانی، جیب های خود را پر کنند و این وضعیت موجب شده گرانی ارزاق عمومی مانند مرغ، گوشت، برنج، روغن و... سر به فلک گذارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس می تواند با قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین راه را برای فعالیت دلالان ببندد، اضافه کرد:  قوه قضاییه می تواند همان گونه که به مشکلات موجود در حوزه تولید رسیدگی کرد، با برخورد با متخلفانی که بازار را آشوب کرده و موجب گرانی کالاها می شوند، زمینه کاهش قیمت ها را رقم زند.

کد خبر: ۳۲٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha