۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
سود ۷ هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در سال ۹۸
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

سود ۷ هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در سال ۹۸

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، از سود ناخالص ۷ هزار میلیارد تومانی بنیاد در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، سید پرویز فتاح در نشست خبری امروز خود گفت: این میزان سود، حدود هزار میلیارد تومان مالیات است و بقیه میان بنیاد، شرکا و سهامداران به صورت ۶۰ درصد بنیاد و ۴۰ درصد بقیه، تقسیم می‌شود.

وی اضافه کرد: بنیاد در طول سال‌های گذشته، مالیات پرداخت کرده و از دستگاه‌هایی هستیم که بدهی مالیاتی نداریم.

فتاح به افتتاح قطعه اول آزادراه تهران - شمال اشاره کرد و گفت: سال گذشته، سه روز بعد از انتصاب بنده، عنوان کردم که دهه فجر ۹۸ به بهره برداری می‌رسد و عده‌ای از جمله رئیس جمهور تردید داشتند،، اما با تلاش، به بهره برداری رسید و تاتیرات مثبتی به ویژه در بحث کاهش ترافیک داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: قرار بر این است مسیر رفت قطعه دوم را نیز، تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به طول ۲۲ کیلومتر آماده عبور کنیم.

وی به تحویل اسناد علوی به محرومان اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته، ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره از اسناد علوی به محرومان تحویل شده است.

فتاح، مجموع واگذاری اسناد علوی به محرومان را تاکنون ۹۲ هزار فقره بیان کرد و افزود: بنا داریم در مراسمی در ماه آینده، بیش از ۱۰ هزار فقره سند علوی را عمدتا در استان‌های شمالی و سایر استان‌ها واگذار کنیم که تعداد آن به ۱۰۲ هزار سند خواهد رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ۶ ذی الحجه و فاجعه کشتار حجاج ایرانی در عربستان در سال ۶۶ گفت: بنده در آن سال در عربستان حضور داشتم و شاهد کشتار خونین حجاج بودم که بسیار دردناک بود.

کد خبر: ۳۲٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha