۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تفاهم‌نامه تخصیص زمین به ایثارگران شهر مشهد به امضا رسید

تفاهم‌نامه تخصیص زمین به ایثارگران شهر مشهد به امضا رسید

مشهد- تفاهم‌نامه تخصیص زمین به منظور تامین مسکن ایثارگران مشهد مقدس بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری در حاشیه جلسه کمیسیون ماده پنج اظهار کرد:  در اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران همچنین در راستای تفاهم‌نامه فیمابین وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف تامین مسکن برای اقشار هدف، خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو این تفاهم‌نامه را عملیاتی کرده است.

مهدی سالیانی افزود: در این راستا موضوع تغییر کاربری ۴/۴ هکتار از اراضی تقی‌آباد واقع در انتهای الهیه در دستور کار کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت و در ادامه با همگرایی که بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری مشهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان بوجود آمد، این‌ تفاهم‌نامه منعقد شد.

وی اضافه کرد: با معرفی حدود هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع این تفاهم‌نامه در استان و شهر مشهد که مورد پیگیری خانواده محترم شهدا و ایثارگران است محقق خواهد شد.
سالیانی متذکر شد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف یک ماه آینده واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد و با توجه به قوانین موجود پروانه ساخت در اسرع وقت توسط شهرداری مشهد به صورت رایگان صادر و عملیات اجرایی آغاز خواهد گردید.

کد خبر: ۳۲٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha