۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
سکه طرح قدیم ۸۸۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۴۱۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح قدیم ۸۸۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۴۱۰۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی همانند روز گذشته ۱۹۰۲ دلار باقی ماند اما افزایش ۱۹۰۰ تومانی قیمت دلار موجب شد تا نرخ انواع سکه و طلا گرانتر شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب گفت: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با نرخ ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۸۸۰ هزار تومانی و ۷۷۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز هر قطعه نیم سکه با نرخ پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه با نرخ سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۰۰ هزار تومانی و ۸۰ هزار تومانی را تجربه کرده اند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت خرید و فروش هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته به ترتیب افزایش ۳۵۰ هزار تومانی و ۸۱ هزار تومانی را نشان می دهد.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۹۰۰ تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمتها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۱٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha