۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
آغاز پیش فروش طرح مشارکت در تولید ۴ محصول سایپا

آغاز پیش فروش طرح مشارکت در تولید ۴ محصول سایپا

باقری، قائم مقام مدیر عامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: ثبت نام چهارمین مرحله پیش فروش متوالی محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مجید باقری، با بیان این که ثبت نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه پنجم مرداد ماه آغاز شد، افزود: به ثبت نام کنندگان در این طرح مشارکت در تولید بسته به نوع خودرو ۶ تا ۶ و نیم درصد سود مشارکت اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴ محصول پیش فروش می‌شود که ۲ محصول از خانواده کوئیک و ۲ محصول از خانواده وانت ۱۵۱ است که این خودروها شهریور و مهر ۱۴۰۰ به مشتریان تحویل می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این که در طرح قبلی، ۱۲ هزار خودرو برندگان خود را شناخت، گفت: در این طرح هم قرار است ۸ هزار خودرو به فروش برسد که علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت گروه خودرو سازی سایپا ثبت نام و خودروی خود را انتخاب کنند.

باقری افزود: ثبت نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۷۲ ساعت ادامه دارد و قرعه کشی آن نیز شنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح هم مانند طرح‌های قبلی محدودیت‌هایی مانند کد ملی، پلاک جاری و نداشتن خرید در بازه‌های زمانی گذشته کنترل می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این که از شهریور امسال تحویل ۱۸ محصول سایپا به روز می‌شود، گفت: در این طرح هم خودروها در بازه زمانی تعهد شده به مشتریان تحویل خواهد شد و بنا داریم پس از آن تحویل خودروها به روز باشد.

کد خبر: ۳۱٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha