۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
۱۰ درصد تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بوشهر پرداخت ‌شد
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر:

۱۰ درصد تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بوشهر پرداخت ‌شد

بوشهر- زراعت‌گر، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های بوشهر از ثبت حدود ۱۰ درصد از پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

داریوش زراعت‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پرداخت سلیقه‌ای و سختگیرانه برخی از بانک‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه کرونا موجب شده است که برخی مردم برای گذران زندگی روزمره خود به دنبال دریافت وام و تسهیلات بانکی باشند افزود: بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به استان بوشهر تخصیص‌یافته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر اضافه کرد: خیلی سخت می‌توان از منابع وام‌های قرض‌الحسنه به هنرمندان وام‌هایی تخصیص داد زیرا این‌گونه وام‌ها عموماً به مزدوجین و طرح‌های اشتغال‌زایی اختصاص داده می‌شود

زراعت‌گر گفت: تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا با بازپرداخت ۲۴ ماه است که با تنفس ۲ و یا ۳ ماهه پرداخت اقساط آن آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون حدود ۵۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات بانکی یادشده برای صنوف آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر به ثبت رسیده است، اضافه کرد: برای دریافت این‌گونه وام‌ها باید در سامانه کارآ ثبت‌نام کرد.

کد خبر: ۳۱٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha