۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
کارگروه فروش و مولدسازی املاک مازاد استان سمنان تشکیل جلسه داد
با حضور اعضاء؛

کارگروه فروش و مولدسازی املاک مازاد استان سمنان تشکیل جلسه داد

سمنان- دومین جلسه کارگروه فروش و مولدسازی املاک مازاد استان سمنان با معرفی اموال مازاد شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان‌ جهاد کشاورزی و ... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با شامگاه شنبه دومین جلسه کارگروه فروش و مولدسازی املاک مازاد استان سمنان با معرفی اموال مازاد شرکت آب منطقه‌ای سمنان، اداره کل منابع طبیعی استان ، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، سازمان‌ جهاد کشاورزی سازمان صنعت معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌های اجرایی سطح استان با حضور اعضا به میزبانی سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این نشست تاکید شد که در صورت ممانعت دستگاه‌های اجرایی استان در معرفی املاک‌ مازاد، موارد تخلف طبق قانون به دستگاه‌های نظارتی گزارش می‌شود.

کم کاری مدیران قابل قبول نیست
استاندار سمنان در این جلسه خواستار توجه بیشتر مدیران به فهرست اموال مازاد و فروش آن‌ها شد و گفت: معرفی اموال مازاد دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی دارای پشتوانه قانونی محسوب و لازم الاجرا است.

علی رضا آشناگر با بیان اینکه این اقدام برای فروش فوری و بهتر این اموال و دارایی‌ها صورت می‌گیرد در نتیجه مدیران با طرح مذکور همراهی بیشتری داشته باشند، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای برنامه‌های دولت برای عمران و توسعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید در راستای اعلام فهرست اموال مازاد خود کوتاهی کنند، بیان کرد: کم‌کاری برخی مدیران در اجرای طرح‌های قانونی قابل قبول نیست.

مدیران همراهی بیشتری داشته باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی تعدادی از املاک جزئی خود را برای فروش یا مولدسازی معرفی می‌کنند که غالباً از لحاظ ریالی این اقلام و اموال قابل توجه نیستند، گفت: این رویه باید تغییر کند.

منوچهر فخری مولد سازی اموال مازاد را امری مهم قلمداد کرد و افزود: تمام مسئولان موظف به اجرای این لایحه مهم هستند.

وی افزود: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی اموال مازاد خود را معرفی نکند و یا اموالی که کم اهمیت هستند را فهرست نمایند اداره کل امور اقتصادی و دارایی راساً نسبت به شناسایی این اموال اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، در این جلسه بررسی املاک مازاد تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان برای فروش و مولدسازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۳۱٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha