۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
برخی اصناف قزوین از امروز تعطیل شدند
با توجه به شیوع ویروس کرونا

برخی اصناف قزوین از امروز تعطیل شدند

قزوین- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان قزوین گفت: تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته تعطیل شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان قزوین، مجید برزگر اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، در ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیماتی در خصوص اعمال برخی محدودیت‌ها و تعطیلی برخی از رسته‌های شغلی سه و چهار در سطح سه شهرستان قزوین، بوئین‌زهرا و تاکستان به مدت دو هفته گرفته شده است.

وی افزود: طبق این تصمیم، رسته‌های صنفی تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها، اصنافی هستند که از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

برزگر گفت: تدوام تعطیلی صنوف مزبور منوط به تصمیمات آتی ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: پویش بدون ماسک نفروشیم «ورود بدون ماسک ممنوع» که از طریق اتحادیه‌ها به اصناف ابلاغ شده می‌بایست توسط همه اصناف از جمله واحدهای صنفی مستقر در بازار، مجتمع‌های تجاری و پاساژها و نیز همه فروشگاه‌ها دقیقاً رعایت و اجرا شود و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بر اجرای دقیق پویش مزبور، نظارت خواهند داشت.

کد خبر: ۳۱٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha