۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام گرفت
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام گرفت

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان، به بازرسی از واحدهای صنفی زنجان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه سالجاری بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، به بازرسی از واحدهای صنفی زنجان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه سالجاری بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی و خدماتی توسط بازرسان اصناف زنجان زیر ذره بین هستند، اظهار کرد: شش اکیپ بازرسی اصناف بازرسی از واحدهای صنفی را برعهده دارند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه روزانه بیش از ۸۰الی ۸۵  بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی توسط بازرسین اتاق اصناف استان انجام می‌شود، گفت: بیشترین واحدهای صنفی پلمب شده مربوط به شهرستان زنجان است.

موسوی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از اصناف به خوبی رعایت می‌شود و ایده‌های خوبی توسط برخی از اصناف در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی و خدماتی باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند که در غیر این صورت جلوی فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود، ابراز داشت: واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک ماه تعطیل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، از تشدید بازرسی‌ها در استان خبر داد و یادآور شد: متاسفانه در استان آرایشگاه های زنانه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

کد خبر: ۳۱٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha