۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
۲۷۰ واگن ریلی در کشور قابلیت بازسازی دارند
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

۲۷۰ واگن ریلی در کشور قابلیت بازسازی دارند

زنجان- مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه در سطح کشور تعداد ۲۷۰ واگن ریلی قابلیت بازسازی دارند، گفت: این تعداد ناوگان ریلی در اختیار کارخانجاتی که این مسئولیت را بر عهده دارند قرارگرفته تا بازسازی شوند. 

به گزارش خبرنگار بازار، سعید رسولی ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از شرکت ایریکو ابهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی برگزار شد، گفت: ۸۰ دستگاه واگن مسافربری مربوط به شرکت رعد تبریز برای بازسازی در قالب قراردادی در اختیار شرکت ایریکو ابهر قرار گرفته که مزایایی زیادی  را به دنبال دارد. 

وی با بیان اینکه عملیات بازسازی در شرکت ایریکو یک کار ارزشمندی است که قرار است بعد از سالیان طولانی در این عرصه انجام شود، اظهار کرد: تحقق این کار مهم باعث رونق تولید و تقویت اشتغال در واحدهای تولیدی می شود. 

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران،گفت: کیفیت ناوگان ریلی کشور نیز به واسطه این بازسازی‌ها ارتقا می‌یابد و در این میان با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهش تولید اتفاقات خوبی در ناوگان ریلی کشور رخ داده است.

رسولی با بیان اینکه در سطح کشور تعداد ۲۷۰ واگن ریلی قابلیت بازسازی دارد،گفت: این تعداد ناوگان ریلی در اختیار کارخانجاتی که این مسئولیت را بر عهده دارند قرارگرفته تا بازسازی شوند. 

کد خبر: ۳۱٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha