۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت ۵۵ هزار تومان در هرمزگان
رئیس سازمان صمت هرمزگان خبر داد:

توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت ۵۵ هزار تومان در هرمزگان

هرمزگان- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب ۵۵ هزار تومان در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم، مقرر شد تا اطلاع ثانوی شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در استان به ازاء هر کیلو ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: از روز شنبه نیز گوشت قرمز منجمد با قیمت ۵۵ هزار تومان در استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه که در حوزه انتظارات مردم است برای برخورد با متخلفان از امروز آغاز شده است، گفت: با توجه به پیش رو بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس، بر اساس پروتکل‌های تعریف شده برای آموزش و پرورش با تصمیم ستاد ملی کرونا تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل و دستکش برای دانش آموزان و فرهنگیان در استان با همکاری فرمانداران شهرستان های تابعه در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی در پایان افزود: باید تیم های تولید و صنوف مرتبط را در تامین اقلام بهداشتی و بر اساس نیاز آموزش و پرورش تقویت نماییم و نیاز استان را در اقلام مذکور رفع و نیازی به واردات نداشته باشیم.

کد خبر: ۳۱٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha