۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قزوین تامین می‌شود
رئیس صمت قزوین:

نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قزوین تامین می‌شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال جهش تولید به منظور ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی، نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان از روش‌های مختلف تامین می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، عزیزالله افضلی اظهار داشت: استفاده از تبصره ۱۸ رونق تولید، ظرفیت بازار سرمایه و بورس و روش‌های جدید تامین مالی و صندوق حمایتی از جمله راهکارها برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان است.

وی با اشاره به اهتمام برای گره گشایی از واحدهای نیمه فعال و راکد استان، گفت: سازمان صمت با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام، راه حل‌های ممکن را برای رفع مشکل ارایه می‌کند.

افضلی افزود: برخی از واحدهای تولیدی استان با مشکلات سوء مدیریتی مواجه هستند که این دست از مشکلات با استفاده از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی حل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: برخی از واحدها نیز در تامین مواد اولیه مشکل دارند که با معرفی به بورس برای تامین ارز مورد نیاز و همچنین تامین مواد اولیه با توجه به برنامه ساخت داخل اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۳۱٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha