۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد
رئیس صمت سمنان:

تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان درباره آخرین آمار تسهیلات بهین یاب، گفت: تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی صبح سه‌شنبه در دویست و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی پرداخت شد، ابراز کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال بوده است.

وی مجموع این تسهیلات را ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۱۳۲ واحد تولیدی از ابتدای سال جاری وام هایی به ارزش شش هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید را دریافت کرده اند. 

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این بازه زمانی همچنین ۱۳۶ واحد تسهیلاتی به ارزش دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال را دریافت کرده اند.

اسودی همچنین بیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۴۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۳۲۰ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است،

کد خبر: ۳٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha