۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
تعطیلی جایگاه های سی ان جی غرب مازندران تکذیب شد/ مصرف ۶۷ میلیون مترمکعب گاز
در گفتگو با بازار مطرح شد:

تعطیلی جایگاه های سی ان جی غرب مازندران تکذیب شد/ مصرف ۶۷ میلیون مترمکعب گاز

چالوس - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران، تعطیلی جایگاه های سی ان جی در غرب استان را تکذیب کرد و گفت: ۴۰ جایگاه در حال سوخت رسانی هستند.

علی امانی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی جایگاه های سی ان جی در غرب استان، آن را تکذیب کرد و گفت: در حال حاضر از ۴۱ جایگاه ۴۰ جایگاه در حال ارائه خدمات و سوخت رسانی است.

وی با اظهار اینکه جایگاه های سی ان جی منطقه در شرایط ایمن و استاندارد و بدون هیچ مشکلی در حال سوخت رسانی به خودروهای دوگانه سوز هستند، افزود: این جایگاه ها در غرب استان ۲۴ ساعته فعال و آماده سوخت رسانی هستند..

وی درباره غیرفعال بودن یک جایگاه در غرب استان افزود: برای خدمات رسانی مطلوب به مردم نیاز است تجهیزات جایگاه های سی ان جی طبق دستورالعمل سازنده سالانه تعمیرات اساسی شود و قطعات مصرفی آن تعویض شود.

امانی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده یکی از جایگاه های سی ان جی منطقه در نوشهر در حال تعمیرات و بروز رسانی بوده و ظرف چند روز آینده وارد چرخه سوخت رسانی می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران درباره مصرف سی ان جی در منطقه گفت: از ابتدای امسال تا نیمه اذر بیش از ۶۷ میلیون مترمکعب در منطقه مصرف شده است.

کد خبر: ۳٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha