۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
خرید تضمینی گوشت مرغ به منظور ایجاد تعادل در بازار
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی خبر داد:

خرید تضمینی گوشت مرغ به منظور ایجاد تعادل در بازار

تبریز- مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام استان اقدام به خرید تضمینی گوشت مرغ در سطح استان کرده است.

به گزارش بازار، کریم صدیقیان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد، اظهار داشت: طرح خرید تضمینی گوشت مرغ همچنان تا به تعادل رسیدن قیمت بازار در این استان ادامه دارد.

وی از ادامه روند خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد تا تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد سایز ۱۲۰۰ گرم تا ۱۸۰۰ گرم از مرغداران، اتحادیه ها، تعاونی ها و زنجیره های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از مدت ها قبل آغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می توانند برای انعقاد قرارداد مستقیماً و یا از طریق اتحادیه ها، تعاونی ها و یا زنجیره های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

وی گفت: براساس دستورالعمل های مربوط، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی آماده طبخ تحویل در سردخانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

کد خبر: ۳٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha