۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
اتمام ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۵ استان
وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

اتمام ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۵ استان

دفتر اقتصاد مسکن در تازه‌ترین آمار خود از پایان ثبت‌نام فاز سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، همدان، کهکیلویه و بویراحمد،‌ خوزستان و کرمانشاه در روز نخست ثبت‌نام خبر داد.

به گزارش بازار، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ یزد، همدان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و کرمانشاه در روز اول ثبت نام به حد نصاب خود رسید و تکمیل شد.

بر اساس این گزارش، برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن همانند سایر استان‌ها، سه روز مهلت ثبت‌نام مقرر شده بود که به دلیل استقبال مناسب در پنج استان یاد شده، ظرفیت به حد نصاب خود رسید.

گفتنی است ثبت‌نام استان‌های یزد، همدان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و کرمانشاه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از ۱۶آذر به مدت ۳ روز آغاز شد که در روز اول ثبت‌نام به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام به حد نصاب رسید و سایت برای دیگر متقاضیان بسته شد.

در ثبت نام این پنج استان، شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان در استان همدان، شهرهای یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد در استان یزد، شهرهای شهرکرد، بروجن، فرخ‌شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداچی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن در استان کهکیلویه و بویراحمد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را انجام دادند..

همچنین، شهرهای اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری در استان خوزستان و شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه‌آباد، پاوه و روانسر در استان کرمانشاه از دیگر شهرهای فاز سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بودند.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که در آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی احداث می شود که از این ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده شهرها و توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید و توسط شرکت عمران شهرهای جدید احداث خواهد شد.

براین اساس، ثبت نام دیگر استان‌ها از ۱۹ تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد یافت که ثبت‌نام استان‌های تهران و البرز در روز ۳۰ آذرماه آغاز و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.

کد خبر: ۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha