۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش دو دلاری مواجه شد اما قیمت انواع سکه و طلا در بازار ایران ارزان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: کاهش قیمت دلار در بازار آزاد موجب شد تا امروز قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی برغم افزایش نرخ اونس در بازارهای جهانی روند کاهشی را طی کند.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که قیمت آنها نسبت به روز گذشته به ترتیب ۸۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

به گفته کشتی آرای؛ امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۹۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۳۱۲ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب کاهش ۹۴ هزار و ۶۰۰ تومانی و ۴۰۸ هزار تومانی را تجربه کرده است.

براساس این گزارش؛ امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمت ها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۰٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha