۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
پیشرفت پروژه‌های اقتصادی کرمانشاه رصد می‌شود
معاون استاندار کرمانشاه:

پیشرفت پروژه‌های اقتصادی کرمانشاه رصد می‌شود

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به هدف‌گذاری مسئولان استان برای پیشرفت استان در سال جاری، گفت: پیشرفت پروژه‌های اقتصادی به صورت ماهانه رصد می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی اظهار کرد: برای سال ۹۹ یک هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در حوزه پروژه‌های بزرگ، متوسط و کوچک در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری یک هدفگذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی در نظر گرفته ایم که تلاش می‌کنیم به آن دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این هدف‌گذاری‌ها با شکل‌گیری یک عزم جدی و کار و تلاش دستگاه‌های مختلف قابل تحقق است.

حاتمی عنوان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم با چابک سازی، اصلاح فرآیندهای اداری، شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی مناسب آنها به کارآفرینان، بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های جدید فراهم کنیم.

وی با اشاره به رصد مراحل پیش از صدور مجوز و صدور مجوز سرمایه گذاراب در ادامه یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه نیز به صورت ماهانه پیشرفت آن با دقت رصد می‌شود و اطلاعات لحظه‌ای آن قابل دسترس است.

وی برگزاری همایش، چاپ کتاب و تبلیغ را از الزامات حوزه سرمایه گذاری دانست و گفت: معرفی مناسب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه در واقع بسترهای ارتباط با کارآفرینان و جذب سرمایه گذار را فراهم می‌کند.

کد خبر: ۳۰٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha