۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
فروش گاز به صنایع استان بوشهر ۲۱ درصد افزایش یافت
در سال جاری؛

فروش گاز به صنایع استان بوشهر ۲۱ درصد افزایش یافت

بوشهر - رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در سه ماهه اول سال جاری، فروش گاز به صنایع استان بوشهر ۲۱ درصد افزایش یافت.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای توسعه گازرسانی در استان بوشهر تلاش های گسترده‌ای صورت گرفته است و شاهد گازرسانی به بخش عمده شهرها و روستاهای استان هستیم.

وی از افزایش ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان بوشهر به بیش از ۹۶ درصد خبر داد و بیان کرد: با گازرسانی به ۳۹ شهر استان، پریب گازرسانی شهری نیز به بالای ۹۹ درصد رسیده است.

گازرسانی به همه شهرها جز خارگ
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه همه شهرهای استان به غیر از خارگ دارای شبکه گاز طبیعی هستند، افزود: توسعه گازرسانی به روستاهای استان با جدیت در حال انجام است و برای گازرسانی به صنایع نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای هزار و ۲۰۰ کیلومتر گازرسانی در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از ۲۱۵ هزار مشترک شبکه گاز در استان داریم که این تعداد در حال افزایش است.

۹۹ درصد مصرف دربخش صنعت
رحمانی با اشاره به مصرف ۹۹ درصد گاز استان بوشهر توسط صنایع اضافه کرد: بیشترین میزان مصرف گاز صنایع استان مربوط به پتروشیمی‌ها است.

وی از تحویل ۴.۵ میلیارد مترمکعب گاز به مشترکین در استان بوشهر طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری، فروش گاز به صنایع استان بوشهر ۲۱ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۳۰٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha