۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
برپایی ۳ رویداد مهم اقتصادی در خراسان شمالی با حضور کشورهای آسیایی
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

برپایی ۳ رویداد مهم اقتصادی در خراسان شمالی با حضور کشورهای آسیایی

بجنورد- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از برپایی سه رویداد مهم اقتصادی و تجاری در استان با حضور هشت کشور آسیایی تا پایان امسال خبر داد.

سعید پورآبادی امروز در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: خراسان شمالی در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، خدماتی و ... توانایی و پتانسیل های بالقوه ای دارد که با برنامه ریزی درست بایستی از هر بخش در راستای توسعه اقتصادی و تجاری استان استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه های اتاق بازرگانی استان برای توسعه تجاری افزود: تا پایان سال جاری سه رویداد مهم اقتصادی و تجاری با حضور هشت کشور آسیایی از جمله افغانستان، ترکیه، عراق، روسیه، آذربایجان، ازبکستان و پاکستان برگزار می شود.

پورآبادی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری، برپایی نمایشگاه افغانستان و جشن سالروز صادراتی استان سه رویداد مهم خراسان شمالی برای امسال است.

وی با تاکید بر اهمیت و شناسایی بازارهای هدف صادراتی استان با کشورهای آسیایی و اروپایی گفت: تعیین بازار هدف صادراتی از راه برنامه‌ریزی و اجرای تحقیقات بازار بین‌المللی امکان حضور و استفاده از بازارهای فرامرزی را فراهم می کند.

پورآبادی افزایش صادرات استان را موثر در رونق و توسعه فعالیت های اقتصادی دانست و افزود: تنها منبع درآمدی کشور استفاده از ظرفیت صادرات غیر نفتی است، بنابراین ضرورت این مهم باید بیش از پیش در کشور و به ویژه استان ملموس باشد.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری استان ۶ تا ۱۰ اسفند ماه، نمایشگاه افغانستان ۲۹ بهمن ماه و جشن سالروز صادرات نیز در بهمن ماه امسال برپا می شود.

کد خبر: ۳٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha