۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
اختلال در سامانه واریز مبالغ آخرین قرعه کشی ایران خودرو

اختلال در سامانه واریز مبالغ آخرین قرعه کشی ایران خودرو

با وجود اعلام برندگان سری جدید فروش محصولات ایران خودرو و اعلام آغاز روند ثبت نام از امروز تا ۲۶ تیرماه، اما در شیوه واریز مبالغ علی الحساب، اختلالاتی وجود دارد و در واقع امکان واریز مبالغ، میسر نیست.

به گزارش بازار، پس از انجام قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای تحویل خودروهای پیش‌فروش به متقاضیان و اعلام برندگان این قرعه‌کشی، آنها باید در یک فرصت محدود بخشی از هزینه خرید خودرو را واریز کنند. اما خبرهای رسیده و بررسی های خبرنگاران بازار نشان دهنده وجود اختلال در روند واریز مبالغ است. رسانه های دیگر هم امروز خبرهایی از وجود اختلال در سامانه مربوطه منتشر کرده بودند. د

برخی از سایت های خبری نیز امروز گزارش دادند که تماس‌های مردمی با این رسانه ها حاکی از این است که در روند واریز هزینه خودروهای پیش‌فروش ایران خودرو اختلال‌هایی به وجود آمده و برخی از برندگان قرعه‌کشی در روند پرداخت این هزینه با مشکلاتی مواجه هستند.

این اختلال موضوع جدیدی نیست و در دوره‌های قبلی نیز برخی مشتریان با چنین مشکلی مواجه بودند. این درحالی است که در دوره قبلی نیز ایران‌خودرو در واکنش به گلایه‌های خریداران فرصت پرداخت هزینه را تمدید کرده بود. برندگان خودروهای ایران خودرو نگران از دست دادن این فرصت هستند و از طرف ایران خودرو هم نهایتا روز ۲۶ تیر به عنوان مهلت پایانی واریز مبالغ اعلام شده است.

کد خبر: ۲۹٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      1 0
      وقتی بیست و سوم قرعه کشی انجام شده و نتایج تا شب مشخص شده و چهار روز مهلت گذاشتند، باید حداقل تا شنبه مهلت بگذارند این رمز دوم و سقف انتقال پول هم که دردسر خاص خودش را داردخودش را دارد برای