۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
 ۲ هزار و ۴۴۹ حلقه چاه در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است
مدیرعامل آب منطقه ای زنجان:

۲ هزار و ۴۴۹ حلقه چاه در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است

زنجان- مدیرعامل آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۴۴۹ حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده است، گفت: با هوشمندسازی تمامی چاه ها در استان از اضافه برداشت ۱۵۰ میلیون مترمکعب آب جلوگیری می شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب منطقه ای زنجان، اسماعیل افشاری گفت: از ۱۵ هزار و ۵۱۰ چاه استان زنجان ۱۳ هزار و۶۱ چاه نیازمند هوشمند سازی است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۴۴۹ حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده است، اظهار کرد: با هوشمند سازی تمامی چاه ها در استان از اضافه برداشت ۱۵۰ میلیون مترمکعب آب جلوگیری می شود.

مدیرعامل آب منطقه ای زنجان، میزان تخلیه از این تعداد چاه مجاز در استان را حدود ۹۳۳ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت:  حدود پنج هزار و ۶۳۲ حلقه چاه نیز غیرمجاز است و از این تعداد چاههای غیر مجاز سه هزار حلقه درحال تعیین تکلیف و دو هزار و ۶۳۲ حلقه آن در حال تطبیق با چاههای درحال تعیین تکلیف است.

افشاری با اشاره به اینکه ۲۰ گروه گشت و بازرسی به تخلفات  رسیدگی می کنند،  گفت: در حال حاضر از اضافه برداشت ۴۱۸ حلقه چاه مجاز جلوگیری که این امر موجب صرفه جویی حدود ۴۶ میلیون مترمکعب شده است.

وی ابراز داشت: بیشترین تخلفات ثبت شده مربوط به دشتهای حساس زنجان، ابهر، خدابنده و سجاس است.

کد خبر: ۲۹٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha