۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
وجود رقابت ناسالم یکی از مشکلات نظام بانکی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

وجود رقابت ناسالم یکی از مشکلات نظام بانکی است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به وجود نقدینگی بالا در کشور اشاره کرد و گفت: وجود رقابت ناسالم در شبکه بانکی برای ارائه سود بانکی و جذب نقدینگی در اختیار مردم، یکی از مشکلات نظام بانکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری ظهر دوشنبه در نشست با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در محل بانک سپه استان ، گفت: نقش شبکه بانکی در اقتصاد کشور و استان بسیار حیاتی است.

وی به وجود نقدینگی بالا در کشور اشاره کرد و یاد آور شد: وجود رقابت ناسالم در شبکه بانکی برای ارائه سود بانکی و جذب نقدینگی در اختیار مردم، یکی از مشکلات نظام بانکی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: قبل از انتخاب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالعاتی در خصوص چالش‌ها و مشکلات شبکه بانکی کشور داشتم و بر این باور هستم که باید با مطالعات کارشناسی اصلاحاتی در ساختار نظام بانکی کشور صورت پذیرد.

طاهری به شعار سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید باید شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولدی و صنعتی به خوبی عمل کند.

وی ابراز داشت: چندین سال است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با محتوای اقتصادی نامگذاری می‌کنندو این اهمیت بخش اقتصادی را نشان می دهد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای پروژه‌ها با قابلیت اقتصادی بالا در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید پروژه‌هایی که تحول اقتصادی و اشتغال ایجاد می‌کننددر استان اجرا شود.

طاهری تصریح کرد: استفاده از نظرات مدیران و کارشناسان شبکه بانکی در مسائل مربوط به این حوزه مهم اقتصاد، می‌تواند نتایج بهتری داشته باشد.

کد خبر: ۲۹٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha