۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
طرح انتقال آب بن- بروجن نیازمند اعتبار است
استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح انتقال آب بن- بروجن نیازمند اعتبار است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح انتقال آب بن - بروجن برای تکمیل نیازمند اعتبار است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در دیدار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت از پروژه‌های اولویت‌دار استان است و این پروژه باید تا پایان فعالیت دولت به پایان برسد که پیگیری های لازم برای تخصیص۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این آن صورت گرفت.

وی ضمن پیگیری برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام استان که اتمام آن‌ها بخش زیادی از مشکلات استان را از نظر زیرساختی، اشتغال و مسکن حل می کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح بن به بروجن برای تکمیل نیازمند اعتبار است، عنوان کرد: با همراهی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، روند تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی این پروژه حیاتی برای تامین آب شرب نیمی از جمعیت استان صورت گرفت.

وی گفت: تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم و مسئولان است و ما مصمم هستیم عملیات اجرایی این پروژه با تزریق اعتبار مجدد هر چه سریعتر به اتمام برسد.

عباسی در خصوص محور شهرکرد به لردگان، توضیح داد: عملیات اجرایی این محور مواصلاتی پس از تملک اراضی در یک قطعه عملیاتی از سر گرفته شده است و آزادراه لردگان به ایذه پس از تامین اعتبار، در ادامه این مسیر اجرایی و عملیاتی می شود.

کد خبر: ۲۹٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha