۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
 کوچ مجالس عروسی از تالارها به باغات در مازندران
استاندار مازندران انتقاد کرد

کوچ مجالس عروسی از تالارها به باغات در مازندران

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران از شناسایی ۳۰ محور و آسیب عدم اجرای پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: متاسفانه مراسم های عروسی از تالارها به باغ ها کشیده شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا در استان مازندران از شناسایی ۳۰ محور آسیب عدم اجرای مطلوب پروتکل های بهداشتی برای مهار کرونا در استان خبر داد و گفت: یکی از آسیب ها، برپایی مراسم های عروسی است که به باغ ها کشیده شده است.

وی با بیان اینکه اماکن رسمی و تالارها همکاری مطلوبی با ستاد مقابله با کرونا دارند و به ممنوعیت برپایی مراسم های عروسی توجه می کنند، افزود: دسته ای از تالارها تاکنون این مصوبه را رعایت نکردند که تذکراتی به آنان داده شده است.

وی با انتقاد از برپایی آیین های عروسی از تالارها به باغات و مراکز خصوصی اظهار داشت: از آنجایی که بیشتر افرادی که مبتلا به کرونا شدند در این مراسم ها درگیر شدند، برپایی مراسم ها در تالارها و باغات نوعی جنایت علیه سلامت محسوب می شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه هرگونه مراسم های عروسی در شهرهای قرمز ممنوع است، یادآور شد: اگر یک نفر در این آیین ها درگیر شود، بیماری را به جامعه منتقل خواهد کرد.

حسین زادگان همچنین با اظهار اینکه زدن ماسک برای رانندگان وسایله نقلیه عمومی و تاکسی ها الزامی شده است، افزود: زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می تواند در کاهش شیوع بیماری تاثیر داشته باشد.

کد خبر: ۲۹٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha