۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
لزوم استفاده مردم از تورهای مجازی بازدید از مسکن
رئیس اتحادیه مشاوران املاک مطرح کرد

لزوم استفاده مردم از تورهای مجازی بازدید از مسکن

قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده حداکثری مردم از «تورهای مجازی بازدید از مسکن» فراهم شود.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، مصطفی قلی خسروی، با اشاره به اهمیت استفاده مردم از فناوری‌های دانش‌بنیان جدید در بستر فضای مجازی همانند تورهای مجازی که دارای اثرگذاری قابل ملاحظه‌ای در زمینه مقابله با ویروس کرونا هستند، افزود: با توجه به اینکه مشخص نیست آینده ما تا چه زمانی با ویروس کرونا و ملزومات آن پیوند خواهد داشت، باید بپذیریم که نیازمند تعریف جدیدی از سبک زندگی در این دوران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا هرچه احتیاط ما بیشتر باشد آسیب کمتری به ما خواهد رسید، گفت: فرهنگ‌سازی استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی به‌خصوص تورهای مجازی در امور مختلف مانند تهیه مسکن، سفر و همچنین زیارت، هم آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور را کاهش می‌دهد هم بازار را از نفس نمی‌اندازد و هم کمک زیادی به کادر درمانی کشور می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای استفاده حداکثری مردم از تورهای مجازی بازدید از مسکن فراهم شود، گفت: در صورت تحقق این امر تردد مردم در سطح شهر کمتر می‌شود و مقابله با کرونا جدی‌تر از سوی مردم اجرا می‌شود.

کد خبر: ۲۹٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha