۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شود
استاندار زنجان:

تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی زنجان پرداخت شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه تسهیلات لازم در خصوص اشتغال به واحدهای تولیدی در استان زنجان پرداخت شود، گفت: از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز تحقیقات شرکت تریتا دارو هزاره سوم زنجان برگزار شد، بر برگزاری جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: در این جلسه باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و رفع شود. 

وی به بازگشت دو واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در استان اشاره کرد و یادآور شد: این واحدها به ترتیب به مدت ۱۰ و سه سال تعطیل بودند که خوشبختانه با سرمایه‌گذاری شخصی به چرخه تولید و رونق اقتصادی بازگشتند و اشتغال لازم را ایجاد کردند. 

استاندار زنجان از تشکیل کمیته احیا در اتاق بازرگانی زنجان تشکر کرد و گفت: پیشنهادهای خوبی در این کمیته برای بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید داده می‌شود که باید جدی گرفته شود. 

حقیقی تاکید کرد: در سالجاری باید کمیته احیا در استان با جدیت واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل را مد نظر قرار دهد. 

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی در استان زنجان پرداخت شود، گفت: از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم. 

استاندار زنجان با بیان اینکه واحدها ی تولیدی و صنعتی باید طرح توجیهی برای دریافت تسهیلات داشته  باشند، ابراز کرد: شبکه بانکی همکاری لازم را مد نظر قرار دهد و مدیران بانکها را واحدهای تولیدی توجیه کنند. 

حقیقی با بیان اینکه تولید برخی داروها  در واحد تولید مواد ضدعفونی‌کننده بهداشتی کارخانه تریتا دارو در مرحله تحقیقات بوده که در آستانه رسیدن به نتیجه است، گفت: این طرح تحقیقاتی به کیفیت پرداخته و دانش بومی استان در آن کارسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی در استان باید از دانش و فناوری روز دنیا که در واحدهای تولیدی، استفاده می‌شود، حمایت کنند، ابراز کرد: توجه به این امر مهم باعث اشتغال می شود. 

کد خبر: ۲۹٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha