۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
 اهلیت سرمایه گذاران‌ در ایلام بررسی شود/ پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی
استاندار ایلام:

اهلیت سرمایه گذاران‌ در ایلام بررسی شود/ پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه اهلیت سرمایه گذاران‌ در استان ایلام باید از همان ابتدا به طور دقیق بررسی شود، گفت: پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی اولویت کاری مسئولان استان باشد.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: در سال جهش تولید با توجه به ظرفیت های استان متنوع استان ایلام در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و... باید راه برای حضور سرمایه گذاری در استان فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه  اهلیت سرمایه گذاران‌ در استان ایلام باید از همان ابتدا به طور دقیق بررسی شود، گفت: برخی افراد که ادعای سرمایه‌گذاری داشته اما اهلیت ندارد موجب ایجاد مشکلاتی در پیش پای تولید می‌شوند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد:  با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید، تمام تلاش و دغدغه مسئولان استان برای فعال سازی واحدهای تولیدی در کار تولید رونق باشد و از همه دستگاه های درگیر در کار تقاضا دارم در این مسیر با جدیت بیشتر گام بردارند.

وی عنوان کرد: واحدهای تولیدی نوک پیکان مبارزه با آثار تحریم ها و کرونا است که لازم است دستگاه های متولی در این امر اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید ضمن رونق تولید، مواظب بود کارگاه تولیدی در استان تعطیل نشود، افزود: واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل باید فعال شوند  و در این زمینه نیازمند ایجاد تسهیلات بیشتر و افق دید بلند تر مدیران مربوطه هستیم.

کد خبر: ۲۹٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha