۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تمام سکه طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان گران شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

تمام سکه طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان گران شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی همانند روز گذشته ثابت مانده اما افزایش قیمت دلار در بازار آزاد موجب گران شدن قیمت انواع سکه و طلا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی ۱۷۹۹ دلار است اما قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است.

وی افزود: امروز قیمت تمام  سکه طرح قدیم و تمام سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته به ترتیب ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شده و قیمت آنها به ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده اما قیمت ربع سکه همانند روز گذشته سه میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۱۸۷ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۲ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار در بازار به ۹۶۶ هزار ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۹۰۰ تومانی را نشان می دهد.

امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد به ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۴۰۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده  بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این خبر است و این ارقام با توجه به نوسانات بازار سکه، طلا و ارز  در ساعتهای مختلف روز تغییر می کند.

کد خبر: ۲۹٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha