۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت کردستان به ۹۸ درصد می رسد
تاپایان امسال؛

درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت کردستان به ۹۸ درصد می رسد

کردستان- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر درصد نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت استان ۹۶ درصد است که تا پایان سال جاری به حدود ۹۸ درصد افزایش می‌یابد.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هم اکنون درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان ۹۲ درصد و در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ضریب نفوذپذیری گاز در جمعیت استان به مرز ۹۶ درصد رسیده است، اضافه کرد: امسال برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان انجام شده که با اجرایی شدن آن درصد نفوذپذیری گاز در جمعیت روستایی استان به ۹۵ درصد خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: با تحقق مورد مذکور مجموع ضریب نفوذپذیری در جمعیت شهری و روستایی استان تا پایان سال جاری به حدود ۹۸ درصد افزایش می یابد.

فعله‌گری با اشاره به اینکه ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۳۹۹ هزار و ۶۸۱ مورد مشترک شهری و ۱۴۱ هزار و ۱۱ مورد مشترک روستایی است.

وی یادآور شد: طبق برآورد انجام شده جمعیت استان در سال ۹۸، یک میلیون و ۶۸۱ هزار نفر بوده که از این تعداد در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از گاز طبیعی به عنوان انرژی اصلی استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۲۹٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha