۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
دعوت خانواده‌ کشته‌شدگان انفجار «کلینیک سینا اطهر» به مجلس/ قصور برخی از نهادهای نظارتی
مسؤل رسیدگی به حادثه در مجلس در گفت‌وگو با بازار خبر داد

دعوت خانواده‌ کشته‌شدگان انفجار «کلینیک سینا اطهر» به مجلس/ قصور برخی از نهادهای نظارتی

مسؤل رسیدگی به حادثه انفجار در «کلینیک سینا اطهر» در مجلس گفت: از همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را در حادثه کلینیک سینا اطهر از دست داده‌اند برای حضور در مجلس دعوت به عمل می آید که این جلسه یا امروز و یا فردا برگزار خواهد شد.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به گزارش انفجار «کلینیک سینا اطهر» در مجلس، گفت: گزارش کلینیک سینا اطهر هم از سوی کمیسیون بهداشت مورد پیگیری قرار گرفته و هم بنده با توجه به ماموریت رییس مجلس، این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: پیرو این موضوع بنده مذاکراتی را با خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند انجام دادم و گزارش دستگاه‌های اجرایی هم اخذ شده است.

 مسؤل رسیدگی به حادثه انفجار در کلنیک سینا اطهر در مجلس ،تاکید کرد: همچنین می‌کوشیم در مرحله بعد از همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند برای حضور در مجلس دعوت به عمل بیاوریم که این جلسه یا امروز و یا فردا برگزار خواهد شد.

شاکری تاکید کرد: قرار است پیرو این جلسه، گزارش تهیه شده از حادثه کلینیک سینا اطهر شفاها برای حضار قرائت شود تا وقتی که این گزارش در مجلس مطرح شد، متکی به مستندات لازم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پس از برگزاری این  جلسه گزارش بنده از حادثه انفجار در کلینیک سینا اطهر به رییس مجلس ارائه خواهد شد و نهایت ریاست مجلس درباره قرائت این گزارش در صحن تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه می کوشیم حادثه کلینیک آسیب شناسی شود، تصریح کرد: مهمترین مشکلی که در حادثه سینا اطهر وجود داشت مربوط به عدم تصمیم گیری درباره گزارش دستگاه هایی از جمله آتش نشانی درباره این کلینک بود  و البته برخی از نهادهای نظارتی هم در این راستا قصور داشتند.

کد خبر: ۲۹٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha