۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
آتش‌سوزی در هتل «سبز کارون» دلیجان
فیلم استان‌ها؛

آتش‌سوزی در هتل «سبز کارون» دلیجان

دلیجان- هتل «سبز کارون» دلیجان در آتش سوخت، اما خوشبختانه این حادثه مصدومی برجای نگذاشت.

به گزارش خبرنگار بازار، هتل «سبز کارون» دلیجان شامگاه جمعه طعمه حریق شد و علی رغم اعزام اکیپ هایی از قطب صنعتی راونج ،نراق و محلات با تجهیزات کامل‌تر، متاسفانه آتش بیشتر بخش‌های هتل را فرا گرفت، اما خوشبختانه، این حادثه تاکنون مصدومی برجای نگذاشت.

بر اساس این گزارش، حادثه آتش سوزی هتل سبز کارون دلیجان سرانجام پس از پنج ساعت نبرد آتش نشانان مهار شد.

علت این آتش سوزی در حال بررسی است.

در عملیات اطفاء این حریق گسترده واحدهای آتش نشانی از شهرهای دلیجان، نراق، محلات، خمین و راونج مشارکت داشتند.

آنچه از نخستین تصاویر و فیلم ها مشخص بود حریق از بالاترین طبقه(فودکورت) آغاز و تا طبقه دوم گسترش یافت که با حجم گسترده آب از سرایت به طبقه همکف(رستوران) و زیرزمین(آشپزخانه) جلوگیری شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از دقایق اولیه وقوع این آتش سوزی، تیم‌های آتش نشانی در محل حضور یافتند.

محمد بیگی گفت: حریق از قسمت کافی شاپ آغاز شده و با توجه به اینکه نمای این هتل از کامپوزیت بود به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

وی افزود: در این حادثه از ایستگاه‌های آتش نشانی اراک، خمین، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند، همچنین نیروهای شهرداری، بسیج و مردمی نیز در اطفا حریق همکاری کردند و سرانجام، آتش پس از گذشت ساعاتی به طور کامل مهار شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان در ارتباط با تلفات جانی این حادثه اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی‌به همراه نداشته است و به نیروهای آتش نشانی نیز آسیبی وارد نشد.

به گفته او علت اولیه وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی در شبکه کولرهای گازی قسمت فست فوت این هتل عنوان شده است.

کد خبر: ۲۹٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha