۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
گسترش روابط تجاری با کشورهای آمریکای لاتین می‌تواند منافع اقتصادیمان را تامین کند
نماینده مردم شیراز در مجلس:

گسترش روابط تجاری با کشورهای آمریکای لاتین می‌تواند منافع اقتصادیمان را تامین کند

قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه و همچنین آمریکای لاتین در دولت یازدهم و دوازهم جایگاه خاصی نداشت و همین مسئله باعث شد تا لطماتی به اقتصاد ما وارد شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس، به تاثیر روابط تجاری ایران با کشورهای آمریکا لاتین به ویژه ونزوئلا در بهبود وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت:  در دولت تدبیر و امید اهمیت خاصی به روابط تجاری با کشورهای همسایه و همچنین آمریکای لاتین داده نشد که این یکی از بزرگترین صدمات وارد شده به بخش اقتصادی کشورمان بود.

وی در ادامه افزود: گسترش روابط تجاری با کشورهای آمریکای لاتین و همچنین همسایگان می‌توانست بازار مناسبی برای تولیدات ما باشند و حتی کشورهای آمریکای لاتین توان تامین بخشی از نیازهای ما که از دیگر کشورها وارد می‌شدند را دارا بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: ما می‌توانستیم با دانش فنی که در اختیار داریم با سرمایه‌گذاری در این کشورها نیازهای آنها را تامین کنیم و از این رابطه منافع خودمان را به دست می آوردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: متاسفانه روابط تجاری با کشورهای همسایه نیز در این دولت مغفول ماند؛ بنابراین می‌شد از ارتباط با این همسایگان  بهره‌مند می‌شدیم تا بخشی از تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان بواسطه این روابط کاسته شوند.

کد خبر: ۲۸٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha