۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تولید ۱۵۰۰ برنامه موبایلی در آذربایجان غربی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی خبر داد

تولید ۱۵۰۰ برنامه موبایلی در آذربایجان غربی

ارومیه- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی طی دو سال گذشته توانسته بیش از یک ‌هزار و ۵۰۰ برنامه موبایلی را تولید و روانه بازار هدف کند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم جلیلی نژاد عصر چهارشنبه در جمع مدیران حوزه فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: فعالیت ۸۴۴ تیم برنامه‌نویس در حوزه نرم‌افزار و انیمیشن در آذربایجان‌غربی مهمترین عامل کسب رتبه برتر کشوری برای استان است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط کافه بازار ارائه دهنده برنامه‌های موبایلی، این استان در بخش تولید برنامه‌های موبایلی رتبه چهارم کشوری را در اختیار دارد.

جلیلی نژاد ادامه داد: آذربایجان‌غربی طی دو سال گذشته توانسته بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰  برنامه موبایلی را تولید و روانه بازار هدف کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از تمامی فعالان عرصه تولید محتوای فناورانه حمایت کرده و در حد توان برای رفع موانع آن‌ها تلاش می‌کند.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: فعالان این بخش می‌توانند در صورت نیاز برای دریافت تسهیلات در سامانه ایران نوآفرین نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه بیش از یک هزار و ۶۰۰ فارغ التحصیل فناوری اطلاعات در آذربایجان‌غربی وجود دارد، ادامه داد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش تولید ثروت و ایجاد اشتغال در کشور تبدیل شده است و با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب این بخش زمینه اشتغال فارغ التحصیلان این حوزه نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی در خصوص نحوه دسترسی و ثبت نام در طرح ایران نوآفرین گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند برای ثبت نام و بهرمندی از تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات در سامانه ایران نو آفرین به تارنمای www.irannoafarin.ir و برای اطلاع از شرایط و مبالغ کسب تسهیلات به تارنمای www.irankarfa.ir مراجعه و ثبت نام کند.

کد خبر: ۲۸٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha